No photo description available.
webtekno

@webtekno

iOS 13'ün de dahil olduğu tüm iPhone modellerinin listesi #ios #apple #teknoloji #sosyalmedya #webtekno
gokalpnumansaid

gokalpnumansaid

Nedense azrail in oragına benzemiş lan

enestepeyurt

enestepeyurt

iphone 6s kullananlar çıldırıyor,6 kullananların gözü yaşlı

ege_ilicali_

ege_ilicali_

5 ❤️

ege_ilicali_

ege_ilicali_

5❤️

za.ceren

za.ceren

Iphone XSR max ios27 nerede??? 🤣🤣🤣🤣

memo.alpcelenk

memo.alpcelenk

Çakma çakma kazık kapitalizm tuzağı iphone kullanın anca

memo.alpcelenk

memo.alpcelenk

.amerikada iphone hiç satmıyor ama türkiye'de en fazla satan telefon. acaba neden ?

asik_8260

asik_8260

5 s ne var amk

canxkarax

canxkarax

İphone 7 neyse o işte

setolo_gaming

setolo_gaming

ipad mini 2 ?

mustafakdenizzzz

mustafakdenizzzz

Abi bişe sorcam tüm 6 serisi yazılım desteği iptal edilmemişmiydi 6sle 6s plus nası ios 13 güncelleme alıyo

xdeust

xdeust

Hüvaveyiye yazık üzüldüm 😢😢😢

memreyns

memreyns

Bir adet xr istiyorum ihtiyacım var :(

kuafor_onurcelik

kuafor_onurcelik

Muhteşem 🌹

ahmet_e_r_b_o_z_

ahmet_e_r_b_o_z_

6 / 6 Plus kullananların gözü yaşlı.

kemal_t47

kemal_t47

Se ios 13 kaldırmıyo diye biliyodum

ferrux_huseyn

ferrux_huseyn

Neden gelmedi amina kodugum 😠

mercal75

mercal75

İpad versiyonunu da yapın

09serhat6161

09serhat6161

Iphone xs

More